جمعه ۲ آذر
تنهایی شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۱۲۵۴۷۲
بازدید : ۷۱۲ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
تنها که شدی ،به هر دری پا مگذار
دل را تو بدون عقل تنها مگذار
هر سنگ و گلِی که در مسیرت دیدی
آن را تو به پای سنگخارا ... مگذار
سر بار مشو منزلتت .......خار مکن
پشت سر خود تو ناسزا جا مگذار
آن بند رها کن که ببستی بر دل
محنت به تن زار و شکیبا مگذار
عاشق که شدی تمام او را تو بخواه
این میل به پای چشم زیبا مگذار
چون کوه به پای عشق پا بر جا باش
ابراز محبتت ......به فردا مگذار
در دام هوس غرق مشو انسان باش
در روی زمین شهرت رسوا مگذار
قولی نگرفتیم، که تا لحظه ای بعد
باشد نفسی ،بقا به دنیا مگذار
《 مریم رحمتی پویا 》
|
نقدها و نظرات
|
درود شاهزاده خانم عزیزم ممنون گلم | |
|
سلام و عرض ارادت ،جناب فاضلی نژاد ممنون از لطفتون | |
|
سلام و هزاران درود ممنون عزیزم ،به مهر خواندید | |
|
درود ممنون از لطفتون بزرگوار | |
|
سلام و هزاران درود ممنون از محبتتون لطف دارید بزرگوار | |
|
سلامو ارادت ممنون از توجهتون بزرگوار زنده باشید و پایدار | |
|
سلام و درود ممنون از لطفتون بزرگوارید | |
|
سلام و درود بانوی گرانقدر ممنون از لطفتون | |
|
سلام و درود ممنون از توجهتون بزرگوارید | |
|
💙💙💙💙💙💙 🩵🩵🩵🩵🩵 🩵💙💙💙 💙💙💙 🩵🩵 💙🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺 🪻🪻🪻🪻 🌼🌼🌼 🥀🥀 💮 | |
|
سلام و ارادت ممنون از توجهتون | |
|
سلام و درود ممنون از لطف شما بزرگوار | |
|
سلام و درود ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست تراوش احساستان
برقرار باشید