پنجشنبه ۲۴ آبان
کوی دلبر شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۰۵ شماره ثبت ۱۲۵۲۷۶
بازدید : ۶۹ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
کوی دلبر
ای بی خبر بهشت همان کوی دلبر است
آنجا که از بهشت برین نیز بهتر است
بگشای چشم جان که ببینی تو، روح من
با عشق و مهر بوسه زن خاک این در است
وقتی که یار می گذرد پیش چشم من
حالم ز اشتیاق به وی حال محشر است
پیش از تو نیز بود حکایت ز دلبری
اما حکایت تو عجب چیز دیگر است
بگذر نسیم صبح به گیسوی یار من
کز عطر، دلنواز و خوش و روح پرور است
ما عاشقان کجا غم دوران خوریم دوست
تا از محبت تو چنین شور در سر است
این قاصد نگاه که آید به سوی من
گویا مرا به بوس و کنار تو رهبر است
در سایه سار قامت تو می نشینم و
از پا نشستنت به برم نازگستر است
می در کف من است و گل بوسه هم به کام
اینک که باز حضرت معشوق در بر است
مهدی و ان یکاد بخوان و یقین بدان
کاشانه بهشت همان کوی دلبر است
#مهدی_رستگاری
دوازدهم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
چهارم ژوئیه سال ۲۰۲۱. میلادی
دفتر شعر روزگاران
۱۵۴
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی عزیز | |
|
درود و تشکر جناب استکی عزیز | |
|
لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.