پنجشنبه ۸ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمدرضا صدقی
|
چه زیبا و قشنگ است عضو دادن
به وقت رفتنت اُمید دادن
که جان دهی شود زندگی احیا
که از خود بگذری عضو دهی اهدا
تو که میدانی نیست زندگی واسه همیشه
بیا اهدا کن ای دوست همان عضوی که میشه
بماند نام نیکی از تو اینجا یادگاری
با آن عضوی که هستش در حیات زندگانی
به تو گویم من ای دوست کمی فکر کن
که شاید تو همان مستجاب کننده دعایی
دعای کی؟ دعای مادری سر نمازه
بگوید به خدا با آه و ناله
که یا رب بچه ام رو از تو می خوام
جگر گوشه عزیزم از تو می خوام
که با یک اهدای عضو جان بگیرد
دل آن مادر چه آرام بگیرد
بیا تا زنده ایم تصمیم بگیریم
همه اهدا کنیم عضو بعد بمیریم
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنونم جناب آزاد بخت 🌹 | |
|
درود جناب انصاری سپاس گزارم 🌹🌹 | |
|
درود بانوی زند بزرگوار🌹🌹 انشاالله کسی نیاز پیدا نکنه به پیوند عضو چون در واقعیت خیلی ها نیازمند هستن و چشم انتطار پیوند عضو هستن
برای همه ارزوی سلامتی دارم 🌹
ممنون از شما بانوی آرامش 🌹 | |
|
درود جناب کاظمی ممنونم 🌹🌹 | |
|
درود بانو عباسی سلامت باشین و دلخوش 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما