سه شنبه ۶ آذر
درد پدیدار شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۴۶ شماره ثبت ۱۲۴۹۳۱
بازدید : ۲۲۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه العزیز
درد پدیدار
عرض حال به حضرت ولیعصر (روحی له الفداء)
کم مانده که از دوریت ای یار بمیرم
مگذار که در حسرت دیدار بمیرم
مانده است نگاهم همه عمر به راهت
تا خیره در این حال شرربار بمیرم
دور از رخ نورانی تو ماندم و وقت است
در ظلمت بی حد شب تار بمیرم
بیچاره و گمگشته در آشوب و تباهی
درمانده ام از درد و به ناچار بمیرم
باز آی و رهایم مکن ای دوست که اینجا
در چرخه ناکامی تکرار بمیرم
بی نور شب افروز عجب نیست که مهدی
در هجمه طوفانی افکار بمیرم
آشفته و بیمار و دل آزرده در این شب
جای است از این درد پدیدار بمیرم
#مهدی_رستگاری
چهارم آبان سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست وششم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی
دفتر شعر شیدایی
۶۴۱
|
نقدها و نظرات
|
درود و ارادت و سپبس جناب استکی عزیز اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب مهدی پور گرامی اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب جاویدان گرامی اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
سپاس و ارادت جناب اکرمی عزیز اللهم عجل لولیک الفرج | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی( عج)
ادرکنی