جمعه ۲ آذر
با نو شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۱۲۴۸۶۵
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۹
|
|
رخِ خوبت بدامم کرد بانو
غم عالم بنامم کرد بانوغم
بهار سبزو پاییزم کجایی
که دل تنگی تمامم کرد بانو
رخم چون صبح روشن بود اما
فراقت تیـــــره شامم کرد بانو
همین نامهربانی هایت افسوس
عجب زهری به جامم کرد بانو
زمستان از فراقت آمد افسوس
چه برفی بارِ بامم کرد با نو
شکریک عمربنشاندم به کامت
غمـــــت تلخی بکامم کرد بانو
حسن لطفی آبانماه ۱۴۰۲
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانو ممنونم که به آخرین پستم سر زدی سرسبز بمانی | |
|
درود بانو فاطمه عزیز شرمنده کردی مهربون. لایق دانستی خط خطی های ذهن ژولیده ام را خواندی | |
|
همیشه مثل این حضور گرمت گرم باشی الهه احساس زهرای عزیز را | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوش آهنگ و زیبا بود