دوشنبه ۵ آذر
سفیر عشق .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۷ شماره ثبت ۱۲۴۵۷۶
بازدید : ۲۲۸ | نظرات : ۶۴
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
بسمه تعالی
سفیرِ عشق ، پیام آورِ زمان باشد
دلی که باخبر از عشق شد ، جوان باشد
هزار زخم و بهانه ، نشسته در سینه
کجا رود دل بیچاره ، در امان باشد ؟
درونِ سینـه ، دلم خونبهـای تاریـخ ست
دلی که خون نخورد ، فارغ از فغان باشد
به خشمِ سنگ ، حریمِ عفافِ خونین ست
چگونه آینـه آنجـا ، نگـاهبـان باشد ؟
هنر در آینه ها ، ماندگار خواهد شد
نگـاهِ گُل ، اگر از چشمِ باغبـان باشد
به سوگِ مرگِ قلم می نشیند ، اندیشـه
زبانِ سرخ ، زمانی که در دهان باشد
ز کاروان بجز آتش ، نماند در منزل
دلیل راهِ نپیموده ، ســاربان باشد
دلی که درد ندارد ، تنــورِ خـاموش ست
همیشه زر گـرِ خوابیده ، در زیـان باشد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب و ارادت محضرتان استاد استکی گرامی سپاس از مهر حضور سبزتان ممنونم از حسن نظر شما زنده باشید به مهر | |
|
سلام و عرض ادب و ارادت محضرتان استاد گرامی جناب احتاسی عزیز سپاسگزارم از مهر حضور سبزتان ممنونم از حسن نظر شما شعرت گل به چشمِ منِ باغبان است مهرت به سینه چو دل در امان است چقدر زیبا زنده باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه عالی
برقرار باشید