پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر علی نصرالهی ( مجنون)
آخرین اشعار ناب علی نصرالهی ( مجنون)
|
چه دیدم از وفاداری
بجز رنجِ خودآزاری
بجز جان کندن این دل
به پای بوته ی خاری
شراب عاشقی دادم
سراب عشق را دیدم
صداقت کاشتم اما
دروغ از شاخه می چیدم
ببینید آسمان من
چه ابر تیره ای دارد
که از بخت سیاه من
دمادم سنگ می بارد
نه یاری دیدم از یاری
نه شخصی میکند کاری
محبت می کنی اما
چه میبینی ؟ جفاکاری
نقاب صورتی خندان
غمم را می کند پنهان
ولی غم میزند بیرون
به دنبال صدا آسان
چنان از غصه نالانم
که میسوزد همه جانم
گهی دریای ارامم
و گاهی فکر طغیانم
علی مجنون
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما مهرداد جان عزیزم ♥️❤️❤️ | |
|
درود بر شما آقای استکی عزیزم سپاس از محبتتون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
|
درود شاهزاده بانو ، عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد ، سپاسگزارم از محبتتون🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بانو کاسیانی ، سپاس از توجه و مهرتان 🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما بانو عباسی عزیز ، سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما جواد جان کاظمی عزیزم ، سپاس از محبت همیشگیتون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست۰🌺🌺🌺