جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
درود بیکران بر مدیر محترم شعرناب جناب احمدی زاده ارجمند و عزیزانم در این سایت ادبی🌹ارادتمند تک تک شما هنرمندان بی نظیر هستم
شده فلات غزل خوانت
بهانه جوی فراوانی
فرشته ای که اَمردادت
دمیده در تن کوبانی
.
نگاه کن به اشاراتم
به تن تنانگی تنها
که زن_جسور درونم را
کشیده سمت رجز خوانی
.
در ازدحام لچک بازی
بباف موی درازم را
همین که با تو به پا کردم
بساط صلح خیابانی
.
خمار عربده جویم باش
بمان و باز گلویم باش
مرا به دار سپرد آخر
غریزه های خراسانی
.
نگاه کن به مغول مرگی
به شیب سرمه ی چشمانم
به من که در تو سرازیرم؛
به خون چکانی عثمانی
.
در انعکاس تو اقلیمم
شبیه حیرت نامیرا
میان آینه می چرخد
اگر تو باده بگردانی
.
کشیده لُجِّه ی پ*تانم
تو را به عمق هماغوشی
که پله پله مرا بردی
به سمت خلسه ی طولانی
.
تقابل من و زن مرگی
نشسته در تن اشعارم
زن فراری از لذت
به شروه خوانی شهوانی
.
نوای طبل تو می آید
اسیر کوه پر از برفم
ببر به قله و پرتم کن
به خواب گرم زمستانی
.
بتول رجائی علیشاهدانی
آفاق
۱۹ شهریور ۱۴۰۲
ساعت ۳ بامداد
|