پنجشنبه ۱ آذر
بازتاب شعری از محمد حسنی
از دفتر حیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۱۲۴۳۱۴
بازدید : ۲۴۷ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
|
توی دفتر شعرم می گشتم
به این شعر قدیمی برخوردم:
خدا عصبانیتش را نشان داد
با بارش بارانی از آسمان
همه مزارع را آب برد
تا مترسکی در اداره آب ترسید
می شد دل را خالی کرد
پدری دست بجه اش را گرفته بود
تا به مسجد روانه شود
ملت دولت را نگه داشت
تا آمریکا جنگ را نرم کرد
ما توافق می کردیم
فشارها بیشتر می شد
و هر لحظه احتمال دارد سقوط کنند
جنین های نفخ ندمیده از رحم دختران
ابرهای سیاهی که می بینید
نشانه نه غضبی دیگر است
که دارد زمینه اش چیده می شود
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
|
درود و سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب حسنی بزرگوار
زیباقلم زدید