جمعه ۲ آذر
پرنده شعری از اعظم اکبری
از دفتر پرنده ام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۵۱ شماره ثبت ۱۲۴۱۹
بازدید : ۱۴۰۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب اعظم اکبری
|
خط چشم هایم را
بالاتر کشیده ام
شاید پرنده ای
روی این شاخه ها
بنشیند
(اکبری)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.