يکشنبه ۴ آذر
غرور بیجا شعری از شهرام عمرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۱۲۴۰۲۱
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب شهرام عمرانی
|
گفتند و گفتیم
نوشتند و خواندیم
نشاندند و رفتیم
و خود رفتندو
ماندیم
چه بیراه بگفتندو
چه بیراهه که رفتیم!
چه گمراه نمودند
و چه گمراه که گشتیم!
سخت برماست پذیریم
که از قافله ماندیم
به چون صاعقه خوردیم
شکستیم و شمردیم
تا که صبر، ایست نمود!
ما سرازیر شدیم
تلخ! را رایحه خوردیم و
چه لبریز شدیم.
ما کجاییم و
چرا اینهمه از خود عقبیم؟
منتقد موعظه کردیم،
یاْس را می طلبیم.
هی آری...
ما همان قوم شگفتی و
عُجب در عَجبیم!
|
نقدها و نظرات
|
درود بر بانوی ارجمند تفکر در افعال گذشته عبرت در حال آینده ای زیبا میسازد مانا باشید | |
|
درود بر استاد عزیزم نگاهتان زیبا پیروز بمانید | |
|
درود بر استاد گرامی سپاس از حضور مهرتان پیروز بمانید | |
|
درود بر استاد ارجمند سپاس از حضور گرمتان پاینده بمانید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام دلنوشته شما انگار صرف افعال ماضی هست .
سلامت باشید.