يکشنبه ۴ آذر
شبنم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۴۸ شماره ثبت ۱۲۳۹۵۹
بازدید : ۱۰۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
شبنم
شبنم گلها را ،
قشنگ تر کرد
شب خِشابها را ،
پُر فشنگ تر کرد
شستشوی مغز،
سربازهای بی فکر را ،
مشنگ تر کرد
هرکه را فرمانده میگفت ،
می کشتند
روحشان بود که درآنسو جوابگو بود
دادگاهِ حق مانْد و آنها و قتل
صحنه را کشتنِ بی گناه ،
خشن تر کرد
یه سربازی ،
فکرش رفت سوی شبنم
شبنم چه زیبا بود
دخترِ صبحی که اسمِ شب ،
را با خویش حمل میکرد
انگارعرقِ شرم بود ،
از حیایی دخترانه
سرباز دلش به رحم آمد
این حیاء و رحم بود که دنیا را ،
قشنگ تر کرد
بهمن بیدقی 1402/6/31
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ادب استاد گرانقدر بزرگوارید سپاسگزارم از لطف بیکرانتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اصلانی بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای نجفی بزرگوار سپاس
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.