دوشنبه ۵ آذر
(( قضاوت )) شعری از شهره توکلی
از دفتر دغدغه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۱۲۳۸۹
بازدید : ۱۴۱۰ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
(( قضاوت ))
گفت : "تن فروشی کرده " ...!
بدکاره اش خواندند ...
و هیچ کس ندید
... بخیۀ تازۀ پهلویش را ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.