جمعه ۲ آذر
(( من و تو )) شعری از شهره توکلی
از دفتر رگه های احساس نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۱۲۷۳۱
بازدید : ۲۲۱۶ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب شهره توکلی
|
1)
"منِ " بی " تو"
"تومنی" نمی ارزد ...!
________________
2)
"ما" بودیم
"او" آمد
"من " و " تو " شدیم...!
_________________
3)
"تو " و " او "
"مــــــــــا " شُدید...
تو را به خدا
قواعد را به هم نریز...!
__________________________
4)
حسادت می کنم...
حتی...
به "واوِ" میانِ " من و تو " ...!
__________________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.