شنبه ۳ آذر
قلم وسکوت شعری از سیاوش دریابار
از دفتر چه بگویمت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۱۲۳۷۶۶
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب سیاوش دریابار
|
.....قلم.......
من و قلم
در سکوت
نشسته ایم
به پای هم
من به قلم
قلم به من
شکر شبی است
میان من
من خوشم به ذکر او
او نه خوش است
سرای من
دست به
به دست هم دهیم
سکوت را بهم شکن
باده نخور
تو بیش از این
تا نسراید این رقم
من به قلم
قلم به من
رخت کشید
بهم
تا بشود این
رقم
....سکوت.....
آه
آه از این
سکوت
نفرت شبهای بیش و کم
تخم
فساد میکشد
آه
ازین شب و سکوت
چه خوش بود
نور بتابیم
من بشوم ز ذکر تو
تو بشوی
ماه من
آه از این سکوت
سکوت شب
سکوت من
آه از این همه
خسی که جمع شده به
دور من
من چه کنم به این سکوت
که باز نیاد پیش
من
سیاوش دریابار
|
نقدها و نظرات
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
|
سلام
خدا رو شاکرم که توقیفی شد لطف شما شامل حال ما شد
بسیار بزرگی و کرامت فرمودیت
ممنونم
قلمتا همیشه سبز و مانا باشد
به امید توفیق روز افزون
با تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود