باید آخر همه را از تو خبر دار کنم
همه خوبان جهان از تو طرفدار کنم
گر بخواهی بفروشی همه آن ناز و ادا
جان خود را بفروشم ، خود خریدار کنم
..................................................................
همه خوابند و ز تو آن همه بیدار کنم
همه مستان جهان را ز تو هوشیار کنم
قصد آزار ندارم که کنم جور و ستم
خنده ای بر لب تو ، جان خود ایثار کنم
....................................................................
تو بگو ، راه نشانی ده و حرفی بزنم
نظری کن که به ریسمان تو چنگی بزنم
همه آرزو همین است که رسم خانه تو
که بیایم ، به در خانه ات ، زنگی بزنم
......................................................................
همه دل را به همان مهر تو دلدار کنم
رخ تو ، سر در این شهر ، پدیدار کنم
دل فرمان بر من با تو چنان است هنوز
هر چه خواهی تو بفرما،که همانکار کنم
......................................................................
سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت
خورشید تابان خراسان، ضامن آهو ، یاوردرمانگان و بیچارگان
حضرت امام رضا علیه السلام
را تسلیت عرض می نمائیم