جمعه ۲ آذر
شانه هایت شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۱۴ شماره ثبت ۱۲۳۷۲
بازدید : ۹۶۴ | نظرات : ۶۲
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
امروز دست محبت
زن همسایه
را روی شانه های پدرش
دیدم
تمام من شکل بغض
نداشتن آن شانه ها
شد......
تقدیم به روح پدرم
تقدیم به همه پدر های مهربان که بی منت محبت می بارند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.