جمعه ۲۵ آبان
برای امام رضا شعری از مصطفی یعقوبخانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ۱۷:۰۰ شماره ثبت ۱۲۳۶۶۷
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مصطفی یعقوبخانی
آخرین اشعار ناب مصطفی یعقوبخانی
|
پنجره فولاد تو دارالشفای درد هاست
قصه ی این پنجره از قصه ی دنیا سواست
قبله گاه درد مندانست اقا صحن تو
رو به تو کرده هر آن کس که به دردی مبتلاست
پیش چشمانت نژاد و مال شرط عشق نیست
بهره برد از خوان تو حتی هر آن که گداست
وقت هایی که دلم گیرست در دام بلا
دیدن عکس حرم تنها غم من را دواست
ارمنی حتی شفا میگرد از دستان تو
فارق از هر رنگ و دینی نسخه ی مشهد شفاست
نیست حتی ذره ای اغراق گر از روی عشق
من بگویم صحن تو مانند عرش کبریاست...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آفرینها
درود بر شما