يکشنبه ۴ آذر
گذر عمر شعری از عباس ترکاشوند
از دفتر رویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۴ شماره ثبت ۱۲۳۶۲۰
بازدید : ۲۵۳ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب عباس ترکاشوند
|
با این که تا خزانم فاصله هاست
چین اینه ریخته بر گونه هایم
چه باریدن گرفته از سپیدی بر سر و رویم
من که اینگونه نبودم
منی که فریاد کوچه ها پر از من بود
اه ! برای رفتن به هیچ
چون عقربه های تکرار
حول خود دوار، می گردم.at
|
نقدها و نظرات
|
سلام شاهزاده خانم ممنون مانا باشید | |
|
خانم تیر سلام ممنون | |
|
سلام و ارادت خانم زند | |
|
خانم دهقانی درود | |
|
جناب مدهوش درود | |
|
جناب اشوب سلام | |
|
درود جناب اکرمی | |
|
سلام جناب انصاری | |
|
سلام خانم ایلماه | |
|
سلام جناب هواجان | |
|
جناب انصاری درود | |
|
آقا جواد درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نبودید قربان..
این شعرتون انسجام خوبی داشت..
برقرار باشید