سه شنبه ۲۹ آبان
موسیقی واژه ها شعری از مهدی بابایی
از دفتر عشق و ابدیت نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۳:۳۱ شماره ثبت ۱۲۳۵۱۴
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مهدی بابایی
|
موسیقی واژه ها ۱
زیباترین شعر جهان را،
آیا شاعر می نویسد بر روی کاغذ،
یا دخترکی غمگین،
که با ناخن خط می کشد بر روی دیوار ؟
مهدی بابایی ( سوشیانت)
موسیقی واژه ها ۲
عاشقان را در گورستانی،
در کنار آسیاب های بادی،
در زیر سایه ی چند سپیدار و سیب و بید،
به خاک بسپارید،
تا با قار قار کلاغان در آن تنهایی ژرف گور،
افزون شود اندوه شان...
مهدی بابایی ( سوشیانت)
موسیقی واژه ها ۳
چه پرسش نازک و غم انگیزی !
آیا می توان فرمان داد،
به بال نزدن شاپرک در دشت؟
آیا می شود،
در مسیر آبشار گیسوی دختران،
سد زد با روسری ؟
مهدی بابایی ( سوشیانت )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.