سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
بنظر من سمعک هم داشته باشند اما وجدان نداشته باشند فایدهای نخواهد داشت..
مثل اون عکاسی که به جای دو چشم.. چهار چشم داشت.. از کودکی که کرکسی منتظر مرگش بود عکس انداخت و بیتفاوت اونجارو ترک کرد..
بنظرتون اگر وجدانش بیدار بود.. اون کودک میمرد؟.. زمانی وجدانش بیدار شد که کار از کار گذشته بود و دست به خودکشی زد..
درود بر شما جناب افشاری متفکر و اندیشههای انساندوستانهی شما..
سلامت و ثروتمند باشید