يکشنبه ۴ آذر
رک و پوست کنده شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ۰۶:۲۷ شماره ثبت ۱۲۳۲۷۸
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
رک و پوست کنده
رک و پوست کنده بگم ،
غم هجران دارم
عشقِ معشوق به سر،
منو مجنون کرده
دل من بی تاب است
مضطرب نیستم ازاینهمه درد
دائما منتظرم
دائماً ملتمس ام ،
ز آن یارِ زیبا
تا که لب تَر بکند
سوی نورش رَوَم و،
لِه کنم دنیایم را ،
لِه کنم در سر هوس ام
گرچه خیلی وقته ،
بی تفاوت شدم به وسوسه های دنیام
تاییدِ سخن ام ؟
جامه ی مندرس ام
یکی میگفت به من
باید همچنان من منتظر بمانم ،
با این افکارِ همه منقرض ام
اما واقعاً چه کار کنم ،
با اینهمه انتظارطولانی و، گاه ،
حسِ خرمالوییِ بسیار گس ام ؟
تازگیها روح من ،
تجاربی کسب نموده ،
پُر از حسی ملس ام ؟
واقعاً من چه کنم ،
من که درمیان اینهمه ،
نور و تلألو و شعف ،
بسانِ مگس ام ؟
بین اینهمه ، اعمالِ ممتنع ،
رسوا شده ام
همچو آئینه ی عبرت ،
آئینه ای ام که ، یکریز منعکس ام
بهمن بیدقی 1402/4/26
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی گرانمایه بزرگوارید ممنونم از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانمایه بزرگوارید ممنونم از لطف بیکرانتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباسرودید