جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
ای غم زیبا! مکث مبرا !بی تو چرا هیچ شبی خواب ندارم؟!
باسمه ی اشک! حجب برهنه! مست توام ، بی نفس تو شراب ندارم..
صبح درنده، با طپش قاصر کولی ، ماه اسیرم به عطر قافله خون
پای برهنه ،در پی لیلی ، قرنهاست میروم و داغ آفتاب ندارم ...
|