جمعه ۲ آذر
آفتاب پرواز شعری از افشین ظفریان
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۶:۳۶ شماره ثبت ۱۲۲۷۳
بازدید : ۸۸۹ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب افشین ظفریان
|
آفتاب پرواز
درون اتاقم، نگاهم از پنجره بسته اتاق به نظاره ی تک درخت زردآلو میان حیاط و دلم د هوس پرواز دوباره
باد با شدت تندی در کار است این را شاید از رقص دستان درختم میشود فهمید
کاش میشد به ندای دلم صحبت پرواز کنم
ولی افسوس
افسوس نه به اینکه ترسم از باد است
یااینکه پنجره اتاقم سخت بستست
نه مشکلش جای دگر است
درمیان حنجره بی نفس دوست همچون خویشم
شاید هم این افکار تیشه ایست که سنگ بهانه را میتراشد
به یقین میدانم مشکلش سردی دستان من و توست
ولی باورم این است آفتابی میتابد
ذوب میکند یخ این دستان را
کاش این عمل نقطه ذوبش صدم ثانیه ها باشد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.