جمعه ۲ آذر
تا به یاد بیاورم شعری از افشین ظفریان
از دفتر هجوم شعر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۳۷ شماره ثبت ۱۲۴۴۱
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب افشین ظفریان
|
دوباره صدای سکوت افکارم
گوشم را می آزارد
تا به یاد بیاورم
لحظه ای را
که من و تو
بر روی نیمکت تنهایی
باهم به حال من میگریستیم
تا به یاد آورم
لحظه ای را
که از دستان تو
کاغذ شعری را گرفتم
کاغذی آزین شده به اشک های من
و شاید هم به قول تو
" دوست داشتن من برای تو فقط سرمستی وخوشی و نیشخند است"
ای تنها تکیه گاه من
دیگر میخواهم این سکوت را در هم شکنم
و با تمام وجود اوج گیرم
از آن اوج نگاهت میکنم
کاش چشمانم
رو به زمین نباشد
ای کاش....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.