دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر محمد محمدنژاد(آشوب)
آخرین اشعار ناب محمد محمدنژاد(آشوب)
|
در سکوتی محض گفتی واژه ای نثارم کن
وقتی در نگاهت محو شدم دیگر دلی نبود تا سخن گوید از شور عشق
((آشوب))
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس هنرمند خوش ذوق شاد و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
کوتاه وزیبا