جمعه ۲ آذر
عاشقانه شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ شماره ثبت ۱۲۲۶۱
بازدید : ۱۲۶۱ | نظرات : ۸۵
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
آرام ترین عاشقانه را
نجوا کردی
و من
آیه آیه از تو نازل شدم
از کوله بارت
دنیایی بخشیدی
که خواب
به رویای آن مبتلاست
بی نگاهت
ماهیان ِقحطی زده
رقص کنان به قتلگاه ماهیگر روانه
و
مرغان دریا کفن پیچ می شوند
روزی از آرامشت
اقیانوسها را غسل خواهم داد
تا دنیا از جام تو نوش کند
****************
چرا که داشتن ِتو
فقط برای من
خودخواهی محض است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.