شنبه ۳ آذر
برزخ تنهایی شعری از رحیم فخوری
از دفتر موج مهر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۱۲۲۵۲۶
بازدید : ۴۶۰ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب رحیم فخوری
|
طاق پنجره نگاهت که باز می شود
قبله پرندگان تشنه زمزم
سمت چشمان تو میشود
طاق پنجره نگاهت را که گشودی
مرداد طلوع می کند
انگار یک دوزخی در بهشت
می سوزد در آتش مهرت
همیشه گرمی دستانت
اوج گوارای وجود کویر
از لذت باران نیسان است
ویا رهایی روح
ازتمناهای پلید جانِ
لطفا" دستت رابمن بده!
- راستی کدام دستت میل به آسمان دارد
هااااااان ! نمی دانی!؟
باشه بهشت جهنمش مهم نیست
فقط با خود ببر مرا!
که طاقت تنهایی برزخَم نیست که نیست
|
|