جمعه ۲ آذر
هذیان\ شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۱:۱۳ شماره ثبت ۱۲۲۴۱
بازدید : ۶۷۷ | نظرات : ۱۸
|
|
"هذیان26"
شب پرسه می زند
میان انگشتان خواب
در گرگی که زوزه اش
لالایی مرگ است و
برّه ایی که دیروز در کلاس شعر من
مادرش را گم کرد و
لقمه ایی شد
وخیال هایی که ،
مثل سایه دنبال می کنند
بی حواسی الفبای شکسته ی
بی سروته شعرهایم......
بامعشوقه های رنگ وارنگِ
الفاظ بی قواره ،
در تنهایی یخ زده ام
با هذیانی که .....
واقعیت را،
جلد گرفته وپرونده اش را
زیر بغل زده ام
وراهی خانه ی مرگ می شوم
در گوری که....
یک روحش شادهم ،
مرا مهمان نکردند و
حلوای نسیه ام را
بی فاتحه ،نوش جان!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.