جمعه ۲ آذر
بِبار شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۳ شماره ثبت ۱۲۲۳۳۳
بازدید : ۱۶۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
ببار ای ابر خاموش
بر این خاک تفتیده
تو ببار
مرز بیداری و خواب است
در کنج قلب گچ گرفته
دست خونآلود باد است
ببار ای ابر خاموش
تا برآری بر بلندای نفسهایم
عطر پُرمهر لبش را
از تراز خاک خسته
بیاری دسته گلهای وحشی
تا که تقدیمش کنم
با عشق
و دگرگونه جهانی بشود
و بخوانم من تو را
ای ابر سرکش
و بخواهمت که نباری
تا دمی بیاساید این
چشم و دیده
این نگاه خیره
به روی مست بلا دیده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما شاهزاده خانم عزیز کاملا با شما موافقم ظاهرش خوب نشد گاهی نمی شود که نمی شود که نمیشود ممنونم که نظر دادین پاینده باشین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مفهومشرو دوست داشتم..
سلامت و ثروتمند باشید