جمعه ۲ آذر
چه می باید گفت شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۲:۱۹ شماره ثبت ۱۲۲۳۲
بازدید : ۷۷۸ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
چه می باید گفت
غبار !!!
این شیشه های
مه گرفته ی روزگارم را
چگونه می باید شست
چگونه میتوان
به فردا اندیشید
چگونه میتوان
یک خط ......
به فاصله ی یک روز خوب ....
بر تلخیهای .....
دیروز کشید
چگونه میشود
از کوچه های تماشای
تو رد شد
بی آنکه
از خود پرسید
آیا او
همان دستهای
بی آزاری است
که میشود
طعم
مهربانیهای مرا
چشید
چگونه میتوان
به ساده گی
از کوچه های تماشای تو
بی آنکه
پرتویی از نور
بر آن نتابیده
با چشمهای بسته.....
رد شد
در حالی
که باورساده ی من
از خشونت دستهای زشت
تو
پر از التهاب
درد شد
چقدر من ساده ام
چقدر
برای خوب گفتن
تو
باور خوبم را
فریب ...........
داده ام
فکر می کردم
ساده ترین ............
نگاهت را
میشود
مثل پرواز
پروانه
به دور شمع را
با
تو پرید
یا
مثل زلال آبی
آب
بروی سبزه ی
هفت سین
زندگی
پاشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.