شنبه ۳ آذر
نوحه میدان رفتن علی اکبر شعری از سید مصطفی سامع
از دفتر لاله زار سامع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۹ شماره ثبت ۱۲۲۳۰۵
بازدید : ۲۴۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سید مصطفی سامع
|
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
آمده در رزمگاه شبل رسول خدا
هیبت او چون علی قامت او دلربا
اوست شبیه نبی اوست یل مرتضی
پور حسین علیست اکبر والاتبار
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
جانب اعدا ی پست گشته روان آن دلیر
نموده با نام حق شروع جنگ خطیر
به خاک و خون او کشد سپاه کفر حقیر
بسان حیدر دَرد صف عدو استوار
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
پیش پدر باز گشت بعد نبرد آن جوان
گفت پدر تشنه ام جرعه آبی رسان
شاه بگفت اکبرم خشک بود مر دهان
بار دیگر باز گشت جانب اعدا سوار
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
تیر به جسمش زدند قوم پلید جهول
اشک غم آن دم چکید بر رخ سبط رسول
از غم اکبر حزین گشت حسین بتول
بر در خیمه رساند نعش علی را فگار
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
بار خدایا ببخش حرمت این نوجوان
شیعه اثنا عشر از کرم ای مهربان
سامع بر این در بود خاک کف خادمان
روز جزا کن اورا همدم هشت وچار
اکبرم ای اکبرم اکبر نیکو عذار
جوان رعنا من اکبر با اقتدار
۳۰-۴-۱۴۰۲
|
نقدها و نظرات
|
🍃صَلَّ الله عَلیاَباعَبدِاللهِالحُسَینوَمُحِبّانِهِاَجمَعین🍃
زیارت کربلا
بند بیستوهشتم
🍃🌸🍃 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شُکْرَ نِعْمَتِک َ عَلَىَّ ، وَ زِدْ فی إِحْسانِک َ وَ کَرَمِک َ إِلَىَّ ، وَاجْعَلْ قَوْلی فِى النّاسِ مَسْمُوعاً ، وَ عَمَلی عِنْدَک َ مَرْفُوعاً ، وَ أَثَری فِى الْخَیْراتِ مَتْبُوعاً ، وَ عَدُوّی مَقْمُوعاً ،للّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَ الِ مُحَمَّدالاَْخْیارِ ، فی اناءِ اللَّیْلِ وَ أَطْرافِ النَّهارِ ، وَاکْفِنی شَرَّ الاَْشْرارِ ، وَ طَهِّرْنی مِنَ الــذُّنُوبِ وَ الاَْوْزارِ ، وَ أَجِرْنی مِنَ النّـارِ ، وَ أَحِلَّنی دارَالْقَرارِ ، وَ اغْفِرْلی وَ لِجَمیعِ إِخْوانی فیک َ وَ أَخَواتِىَ الْمُؤْمِنینَ وَ الْمُؤْمِناتِ ، بِرَحْمَتِک َ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ🍃🌸🍃
🍃الّلهُمَّصَلِِّعَلیمُحَمَّدوَآلِمُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🍃
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
اجرتان با سقای دشت کربلا