حسین جانم....
این بی معرفتیست که فقط ده روز اول محرم به یادت باشیم...
تو تنها شهید کربلا نبودی؛ شهید دل ما هم هستی؛
تو تنها درس نیستی ؛ مدرسه و دانشگاه و مکتب عشق هستی که قابل وصف نیست؛
اینکه بعد از ۱۴۰۰ و اندی سال هنوز محبان و عاشقان خودت را داری؛ این یعنی تو برگزیده شدی؛ منتخب خدا هستی ؛ عشق هستی؛ تنها نیستی؛ما هستیم؛ در قلب ما هستی؛شاید عزادار خوبی نباشیم ولی بیادتیم در خوشی و ناخوشی !!
ما عاشق تو هستیم عاشق مکتب و اندیشه ات، عاشق دین و مرامت؛
عاشق جان بر کفی ات
حقیقت تو و کربلایتان سال به سال برای ما روشن تر و آشکارتر می شود و این یعنی تو چهلچراغ هدایت ما هستی، کشتی نجات مایی؛تو واسطه هستی بین ما و خدا، بین ما و امام زمان عج الله....
تو خوب هستی،کاش بیشتر قدرت را بدانیم و کمتر گناه کنیم!!!
حسین جان تو زنده هستی تا ابد ؛ تا ابد !!🤲🏻
حسین جان لایق وصف تو نیستم
گر کلامی جاری شد از کوچکی این حقیر بود....
تاسوعا و عاشورا تسلیت به تمام عاشقان 🖤🏴
در فلسفه قیام عاشورا
اجرتان با ساقی دشت کربلا