جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
آخرین اشعار ناب مهدی بدری ماشمیانی(دلسوز)
|
بغضی شکسته در دلم
ماتم نشسته در دلم
آید نوای کاروان
آهنگ هجران حاصلم
هفتاد و دو پروانه تا
دشت شقایق آمدند
با باغبانی مهربان
دلهای عاشق آمدند
اشکی چکید از آسمان
در نینوا آه و فغان
آمد خزان واویلتا
آهسته تر ای ساربان
باد مخالف می وزد
بر گلشن آل رسول
گلگون به دشت نینوا
گلهای گلزار بتول
ای آسمان خون گریه کن
از داغ گلهای حسین
پرپر علی اکبرش
آمد نوای شور و شین
عباس علمدار حسین
لب تشنه در دشت بلا
آمد صدای فاطمه
عباس من جانم بیا
پروانه ها در خاک و خون
در گرد هم پرپر شدند
ای ساربان آهسته تر
آلاله ها بی سر شدند
آتش گرفته بوستان
سوزد دلم ای ساربان
آهسته تر چون مادری
آمد غریب و قد کمان
...
یا حسین مظلوم(ع)
...
مهدی بدری(دلسوز)
|
نقدها و نظرات
|
🌴اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌴
| |
|
🌴اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌴
| |
|
🌴اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌴
| |
|
🌴اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم🌴
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و شورانگیز بود
اجرتان با سالار شهیدان