شنبه ۳ آذر
پسرمرفتزدست شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۵ شماره ثبت ۱۲۲۱۶۶
بازدید : ۲۳۹ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
پسرمرفتزدست
وهمینغصه مراخواهدکشت
اوجوانبودجوان
بارسنگین غمش
کمرمراخمکرد
چونفقط یکپسرمبود
ندارم پسری ازخدامیپرسم
من بهجزخوبی واحسانبههمه
کاردیگرکردم
همه عمرصداقتپاکی
شاعری خسته ودلسوختهام
درخیالم همه شبتابهسحر
بهردیداررخش چشم
بهدردوختهام
دلمجنوندیگرپردرداست
بدانیدهمه جگرمسوختهاست
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد تنهاپسرمبودودراثرسکتهقلبی درسن ۴۳سالگی ازدستدادمش | |
|
درود استاد عزیز روح مرحوم فرزند برومندتان شاد امید که خلد آشیان باشد گفته میشود که رب جلیل گل چین است بندگان صالحش را زود تر می برد امام جواد علیه السلام هم در حدود همین سن و سال شهید شدند صبور باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از شما استاد فرهیخته تعجب میکنم
عزیز من باید خدا را شکر کنی که فرزند دلبندت سروسامانی دارد
قسمت اینگونه بوده که در دیار غربت زندگی کند و از شما دور باشد
بسی پسران پاک این سرزمین که اسیر اقتصاد بازاری این مرز و بوم شده اند
بیکار معتاد
گوشه نشین و نامید
مثل دهه شصتی ها
که هر روز غریبه ها هم برایشان اشک تمساح میریزند
و جوان نشده پیر شدند