درود گرامی من متوجه نشدم شاعر گرامی خانم هستند یا آقا اما لذت وافر بردم خصوصا از ترانه ای که گذاشتید و چقدر زیبا شعر روی ترانه نشسته بود درودها بر شما نویسا باشید گرامی
من خانم هستم، اقای مدی هد،خواننده هستند که باهاشون یک البوم کار کردم، این یکی از هفت اهنگ هست که گذاشتم. اگر مورد پسند باشد، باقی اهنگها را هم میگذارم.
ارسال پاسخ
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
در کل مفهوم رو پسندیدم..
درود و برقرار باشید