جمعه ۲ آذر
داد شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ۱۹:۳۱ شماره ثبت ۱۲۱۴۷
بازدید : ۱۰۵۱ | نظرات : ۱۱۶
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بچه که بودم،سه چرخه ای داشتم.
نجوانی که در من پر کشید،
دو چرخه می راندم
حالا یک چرخ هم ندارم!
خدا به دادم برسد،
پیر شوم سینه خیز باید برانم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.