يکشنبه ۴ آذر
دریای کاغذی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ۰۴:۵۸ شماره ثبت ۱۲۱۳۷۴
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دریای کاغذی
متنی نوشتم که درآن ،
عشق و جنون ،
لحاظ شده بود
درآن دریای کاغذی ،
مغزم همچون غواص شده بود
عشقم عامی نبود و جنونم
هریک برای خودش ،
خاص شده بود
فکرمکن همه روباهی ام ،
عمروعاص شده بود
من پیروِ علی بوده و هستم
عشق و جنونم ،
به نوعی درآن دریای کاغذی ،
آس شده بود و،
پُر از پرواز شده بود
همه کبوتری ام ،
بر اوجِ زیبای فراز شده بود
افقِ دید ام را که با افقِ خورشید می سنجیدی ،
کاملا تراز شده بود
این چه خوب است که همه ماورانه گی ام ،
ز این دنیای پُر از گول ،
خلاص شده بود
راه های کج و معوج ام ،
چه سرراست شده بود
وقتی اوج گرفتم ،
از آن بالا ، جاده ی کفر را دیدم
چقدر کج و معوج بود
کنارش پُر از دره
گاردریل ها همه پوسیده
همچو جاده ی چالوس و،
هراز، پُرهراس شده بود
بهمن بیدقی 1402/3/30
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاس شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای نجفی بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی بود..
برقرار باشید