پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمد حسنی
|
پاهای زمان
هر چقدر هم کش آید
به مرکب عشق ما نمی رسد
که در سیر جهانیم
در یک آن
در روبروی ما
هیچ پارادوکسی نیست
که نمای ما را باطل کند
ما بی فیلتر جسم و جان
به هم نگاه می کنیم
و مثل عقاب که
قطره ها ی باران را در هر زاویه نگاه، قطره میبیند
هر نگاه ما با احساس
تصویر واضح می سازد
ساطع می شویم
مثل شعور در صفر ثانیه
در هر کجای
جهان، هم را پیدا می کنیم
بی دلیل نیست که
به ما می گویند انسان یونیورسال
چون، حافظه داریم مثل کیهان
چه برای اتفاقی که افتاده
چه برای اتفاقی که نیفتاده!
خدا در ما می گنجد
زمانی که ذهن را بی ذهن کنیم
و گسترده شویم
تا مثبت بی نهایت
اینطور، خلیفه خوبی خواهیم بود
محمدحسنی
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد سپاس | |
|
درود استاد انصاری عزیز سپلس از حضور ب بداهه زیبای شما موید باشید در پناه خدا | |
|
درود ادیب زند گرامی سپاس از حضور شما موید باشید در پناه خدا | |
|
جناب اکرمی عزیز سپاستان موید باشید در پناه خدا | |
|
درود استاد انصاری عزیز سپاس از حضور شما موفق باشید در پناه خدا | |
|
درودتان | |
|
درود جناب حاجی پوری سپاس | |
|
درود جناب مزینانی سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است