پنجشنبه ۱۷ آبان
وفا ندارد شعری از محمدرضا حسینعلی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۱۲۰۸۹۱
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمدرضا حسینعلی
آخرین اشعار ناب محمدرضا حسینعلی
|
چه بخواهد آنکه جز تو ، به دل آرزو ندارد؟
چه بخواند آنکه جز بغضِ تو در گلو ندارد؟
منِ دلسپرده از طعنهی دیگران نترسم
که کسی که مِی نخورده، غمِ آبرو ندارد
بزنی ، برانی از در ، به تو جز دعا نگویم
چه کند که عاشق تو ، دل کینهجو ندارد
"همه عمر برندارم، سر ازین خمار مستی"*
که خمارِ تو نیازی به می و سبو ندارد
من و ماه، تا سپیده، همه شب به گفتوگوییم
چه غم است اگر که یارم ، سر گفتگو ندارد؟
ز خدا برایت ای گل ، طلب وفا نمودم
و خدا به طعنه گفتا : بخدا که او ندارد!
*مصرعی زیبا از حضرت سعدی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی مثل همیشه شاگردتان را شرمنده فرمودید سپاسگزار محبتتان هستم | |
|
درود بر شما شاعر گرامی و دوست عزیز سپاسگزار نگاهتان هستم | |
|
درود بر شما جناب شیبانی زیبا نگاه شماست بزرگوار ممنون از محبتتان | |
|
درود و عرض ادب جناب نظری ممنون از نگاه پرمهرتان برقرار باشید | |
|
درود بر شما جناب سالوند ممنون از محبتتان | |
|
درود و عرض ادب سپاس از حسن توجهتان شاعر گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر گرامی
بزرگوار وعزیز
درودتان باد