مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۸ آذر
سیاه و سفید شعری از محمدکریمی (پویا)
از دفتر گیتار باد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۲۰۸۷۸
بازدید : ۴۲۷ | نظرات : ۶۲
دفاتر شعر محمدکریمی (پویا)
آخرین اشعار ناب محمدکریمی (پویا)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
سکوت!
هااان ای بی صداییِ رها
چون سیاه
در تو می رویَم
جوانه می زنم از تو با تمام رنگ ها و رنج ها
رنگ ها و رنج ها شعر خداست
و سیاه
ای بلندترین شعر خدا
در پهنای آسمان شب
دگر بار در تو می رویم
و چون ستاره شباهنگ
در شبی سخت سیاه
و زمین،تن پوش زمستان بر تن
از بال های تپنده سکوت
به تمام نور خواهم رسید...
نقدها و نظرات
درود خواهر بزرگوار و مهر آیین سپاس فراوان🌷🌷🌷
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
درود جناب عزیزیان سپاس فراوان🌷🌷🌷
درود استاد حضورتان برایم ارزشمند است🌷🌷🌷
درود جواد عزیز سپاس فراوان🌷🌷🌷
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌷
🍀☘️🌱🌹💐
🌿🌿🌿🍁
🪴🪴🪴
🏵🏵
💟
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌷
🍀☘️🌱🌹💐
🌿🌿🌿🍁
🪴🪴🪴
🏵🏵
💟
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐
❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷
🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌷
🍀☘️🌱🌹💐
🌿🌿🌿🍁
🪴🪴🪴
🏵🏵
💟
درود جناب رضاپور سپاس از حسن نظرتان از مقالات ارزنده شما در این زمینه بهره فراوان بردم 🌷🌷🌷
درود شاعر گرامی سپاس از گلها و دانه برف.یاد و خاطره زمستان🌷🌷🌷❄
💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟 💐💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐 ❤️❤️❤️❤️🪷🪷🪷🪷🪷 🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐 🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸 🌺🌺🌺🌺🌺🌷 🍀☘️🌱🌹💐 🌿🌿🌿🍁 🪴🪴🪴 🏵🏵 💟
درود استاد رها سپاس فراوان🌷🌷🌷
درود جناب غریب سپاس فراوان🌷🌷🌷
سلام امیرحسین جان پسر باصفا و شاعر جوان سایت عزیز دل،ما را خدا برای غم نیافریده بلکه گروهی از مخلوقات از خدا بی خبر شادی را از ما گرفته اند ولی روزی شادی مان را بازپس می گیریم🌷🌷🌷
درود بانو شادی شاعر گرامی سپاس از منت حضورتان🌷🌷🌷
درود خواهر گرامی سپاس فراوان از حضور و لطف🌷🌷🌷
سلام عزیز دل منوچهر باصفا چقدر صفحه ام رو زیبا کردی عزیز با حضور زیبایت🌷🌷🌷
درود شین بانو شاعر توانا سپاس از حضور ارزشمندتان🌷🌷🌸🌷
درود استاد رضاپور سپاس از محبت تان🌷🌷🌷
درود وسپاس استاد گرانقدر🌷🌷🌷
سلام و درود مهدی جان رفیق عزیزم ممنونم که حضوردارید🌷🌷🌷❤
دروداستاد سپاس از گلهای زیبا🌷🌷🌷
درودبانو سمیعی شاعرگرامی زیبا خواندید به کلبه اشعارم خوش آمدید🌷🌷🌷
درودبانو تیرشاعرگرامی زیبا خواندید به کلبه اشعارم خوش آمدید🌷🌷🌷
درود جناب زمانی شاعرگرانقدر سپاس🌷🌷🌷
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام گرانقدر برادرم
زیبا و نورپرور سرودید و امیدبخش
عالی و ارزشنگار زنده باشید