جمعه ۲ آذر
رویای واقعی شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۱۲۰۶۳۵
بازدید : ۱۳۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
آرام مک میزنی
رویایی را
که روزی واقعی بود
چشمان خوابت هنوز بسته است
بر چهره تو
گویی خدا
تمام پاکی ها را
وحی کرده
چه شب تاریک و تلخی
تمام حس مادریم درد میکند
بیرون از پنجره
آسمان در انتظار وصال خورشید است
و آفتاب که
خرامان خرامان
بر کوچه ها قدم میگذارد
رنگ روز را
بر روزمرگی ها
می پاشد
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما بانوی عزیزم
زیباقلم زدید