جمعه ۲ آذر
چترنجات شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۱۶ شماره ثبت ۱۲۰۵۱۲
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
خدایا تویی چتر نجات..
برای لحظاتی که
بغض دارد ونفس کشیدن سخت،برای تمام روزهای تلخ تر از زَهرش
برای درد وناکامی اش که به استخوان میزند
خدایا تویی چتر نجات..
باید که جمله جان شوی
تا لایق جانان شوی
خدایا تویی چتر نجات...
جانِ دلم
درآخرین ماه بهار آرزو دارم
بمانی...
که هم اول
هم آخر
جان مایی
۳خرداد۱۴۰۲
|
نقدها و نظرات
|
سلام برعزیز دل اندکی ویرایش شد♥️💚🌸🌱 | |
|
ممنون و سپاسگزارم ماناذباشید🌱🙏🏻🌸 | |
|
عالی میخوانید بانو جان 💚💚💚💚🌸🌸 | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سر فرصت ویرایش کن.. عالی میشه