پنجشنبه ۱ آذر
قلب شعری از فیروزه سمیعی
از دفتر هایکو واره نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۱۲۰۴۷۷
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب فیروزه سمیعی
|
هنوز
می تپد
بر
صفحه ی سپید کاغذ
قلب سیاه کربنی
🖤
«از کتاب شنبه روز خوبی برای مردن نیست»
|