جمعه ۲ آذر
یار سیَه مو شعری از حسین ابراهیمی
از دفتر هجمههای خیال نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۳۹ شماره ثبت ۱۲۰۳۲۷
بازدید : ۳۱۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حسین ابراهیمی
|
یار سیَه موی پری روی من
رد نشوی جز ز سر کوی من
دیدن تو غصّهی دل وا کند
قلب مرا یکسره شیدا کند
بوی تنت مست و خمارم کند
پیش نگاه تو چو زارم کند
عشق تو را چند تحمّل کنم؟
تا که ز عشق تو تأمّل کنم
موی تو آرامش جان من است
چشم تو آرام روان من است
عشق تو آوازه و نام من است
از تو دو عالم همه کام من است
با که به جز تو سر و کار من است؟
عطر تو اسباب قرار من است
|
|
نقدها و نظرات
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و خوش آهنگ سرودید