عاشق صادق امام صادق است
بر تو ای عاشق، سلام صادق است
اعتلای دین و مذهب منجلی است
میر مذهب تا امام صادق است
گوهر دریای علم و معرفت
صدق گفتار و کلام صادق است
ای که هستی در پی آب حیات
این همان صهبای جام صادق است
دیده ام در مذهب رندان عشق
عزت انسان مرام صادق است
می رود بالاتر از افلاکیان
آسمانها زیر گام صادق است
تا بیاساید بشر در راه عشق
تیغ دانش در نیام صادق است
خوشه چین خرمنش دنیای علم
هرچه آیات عظام صادق است
جای پای پاک او پا می نهد
شیعه ی مخلص غلام صا ق است
ریزه خوار خوان او ملک و ملک
این صلای بار عام صادق است
چشم و گوش عشق سرگردان اوست
وحش صحرا نیز رام صادق است
ضرب سکه در بهشت عارفان
در ید عصمت بنام صادق است
سبحان و سجاده و دریای اشک
شاهد ذکر مدام صادق است
ناظم اعظم خداوند جلیل
نظم عالم در نظام صادق است
می رسد روزی که دلبر می رسد
در مرامش انتقام صادق است
عاقبت خوش می نوازد روزگار
عافیت حسن ختام صادق است
صبح صادق در عبور جمعه ها
رازها دارد پیام صادق است
حسین نعمتی _ منعم