دوشنبه ۵ آذر
باز باران شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۱۲۰۱۰۸
بازدید : ۸۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
باز باران
باز باران با طراوت و صدایش ،
رخنه کرد در دلِ سازم
خود را جا کرد ،
به میان قلب ناز و یکه تازم
به میان قلب عشقبازم
من یه عکس ام
باران هم قاب
باید ردِ باران باشد ،
درون انعکاس ام
بی شک بی عشقِ به خدایم ،
عمرخویش را ،
تماماً میبازم
چون گیاهی ،
بین بارانهای نعمتهای یارم رشد کردم
این تسلسلِ محبت های دوست
مرا ذره بینی کرده
پُر از کند و کاو و،
درآنِ واحد ،
ذره بینی کاو و کاس ام
من به لطفِ او،
پُر از اعجازم
من به لطفِ او،
دگر عامیانه ها را پس زدم
درعشقِ شریفش خاصِ خاص ام
من دگر به لطف او،
سازِ سازم
سازی درمیانِ ناس ام
منی که شیعه ی آن باغبانِ یاس و،
گلِ یاس ام
بهمن بیدقی 1402/2/21
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای کاظمی نیک بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.