درودها بر بانوی گرانمهر و ادیب و بزرگوار خانوم قشقایی خوش ذوق و زیبانویس
یقینا زیبا نگاه لطف و محبت سرشار شما بانوی ادیب هست
واقعا شرمنده اینهمه بزرگواری شما نسبت به اشعار بسیار ساده، ناچیز و پر از نقص خودم هستم
یقینا شاگردنوازی میکنید
بسیار خرسندم که این غزل مورد توجه طبع بلند و ذوق سرشار شما بانوی ادیب قرار گرفت
از اینهمه ابراز لطف شما واقعا سپاسگزارم
امید که این قلم پر ایراد لیاقت تعاریف و تمجیدهای شما رو داشته باشه
امیدوارم که برخی اختلاف نظرها در حوزه علم و تاریخ موجب رنجش خاطر شما نشده باشه
یقینا تفاوت نگرش ها و دیدگاه ها موجب بالندگی بیشتر و تقویت روحیه نقادی و پرسشگری هاست
در مراکز علمی این اختلاف نظرها همواره جریان داره و برغم نظرات تند علمی و پژوهشی و نقادی های آتشین همواره دوستی ها پابرجاست
بسیار سپاسگزارم از حضور گرم شما بانوی ادیب
در پناه پروردگار مهربان سلامت باشید و نویسا
قدم رنجه کردین
🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐
🪻🪻🪻🌼🌼🌼🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌷
🍀☘️🌱🌹💐
🌿🌿🌿🍁
🪴🪴🪴
🏵🏵
💟
🌺🌺🌺🌺
🌼🌼🌼
🏵🏵
💐
بسیار زیباست👏🌺🌺
انشالله بیشتر به شعر و کمتر به وبلاگ بپردازید🙏