جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
این روزها جهانم زیبا و دیدنی نیست
بر باد رفت دیگر آن قلب بردبارم
خالی شده دلم از عشق و امیدواری
رویای کوچکم را به خاک میسپارم
پروانه های شادی از باغ آرزوها
رفتند بی بهانه آهسته پر کشیدند
جا ماند در خیالم تصویر چشمهایت
آن چشم های زیبا هرگز مرا ندیدند
حتی بهار با آن گل های بی نظیرش
رنگی دگر ندارد غمگین و سوگوار است
در برکه ی خیالم تصویر روی ماهت
افتاده و همیشه قلبم به تو دچار است
انگار قرن ها از دیدارمان گذشته
آن آخرین نگاهت آن بوسه ی غم انگیز
بعد از تو مرده در من احساس شادمانی
غمگین ترین غروبم در نیمه های پاییز.
|
نقدها و نظرات
|
سلام مهرت را سپاس نازنینم | |
|
سلام نازنین سپاس از مهربانی شما | |
|
سلام دوست عزیزم سپاس از مهربانی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو موژان عزیز