جمعه ۲ آذر
چایی با طعمِ حس زندگی شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۲۵ شماره ثبت ۱۱۹۹۰۱
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
لبخند را بیاور
جان ِ دل
چای لاهیجان را دم کردم
مثل آن روزها
که به من میگفتی
چایی دم کن پر از حسِ زندگی
ای به چشم تو بیا
تو نباشی.
خوب یادت بماند
چایِ من رنگ و بویی ندارد
پر ازحسِ زندگی نیست ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
لبخند را بیاور
جان ِ دل
چای لاهیجان را دم کردم
مثل آن روزها
که به من میگفتی
چایی دم کن پر از حسِ زندگی
ای به چشم ،تو بیا
خوب یادت بماند
تونباشی
چایِ من
پر ازحسِ زندگی نیست
یه کم این اخرش جمله هاپس وپیش شد ویه جمله ی تکراری اش حذف شد وموجزترشد
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از حضورتون جناب محمدی مانا باشید وفرجام نیک🌺 | |
|
🌱🦋🌺🌸🌸🌸لطف داری مهربووونم الهی که بتونم گوشه ایی از خوبیات رو جبران کمم🌺🦋🌱🌹🙏🏻😘😍🌈 | |
|
بانوجانم مهرت را سپاس 🌸🌺💚💚🌱🦋🦋🦋 💚🌺🌺🌺🌺 | |
|
بانوجانم ممنونم الهی خیر نصیبتان🦋🌺🌸 | |
|
ممنون از بذل توجهتون ،🌱🙏🏻🦋🦋 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از گلوگاه لیز فوّاره
یا دهان سوی کِرم وا کردن
توی آغوش سردِ گهواره
مثل یَحیی دوباره می آیم
بی سر از انتهای بارانی
پُشت خورشید آل طاوسم
در گذرگاه طور فارانی
#سید_هادی_محمدی
درود بر شما بانو امینا
شعری با احساس خواندم از قلمتان